Saturday, September 3, 2011

huehuehue

Setelah sekian lama menghilang...
JENG! JENG!JENG!... guess what...

IM BACK BEBEH!

hai hooi.

sorry a weh, busy sikit jaga anak, bini nak kena bagi makan .. yelakan... orang baru kaween.. hahaha errr sila jangan percaya apa yang aku baru write2.

sebenarnya aku dah nak balik ke kampung halaman.. yakni, most cow.. yes, you've read it right 
MOST COW
kawan-kawan aku semua tak nak balik...
why? why mereka tidak mahu kembali ke rahmatullah  most cow?
     pada pendapat hamba, mereka tidak mahu pulang adalah kerana mereka telah mendapat satu penyakit..
jika penyakit ini tidak dirawat, nescaya mereka akan bertambah parah... penyakit itu adalah penyakit. 
-MALAS- dan juga penyakit manja.. tapi aku pun manja sikit-sikit la so yang tu tak apa 
tapi aku pun malas nak balik gak.. sob sob sob dont take me away from Malaysia.. nnt pagi-pagi cemana aku nak makan nasi lomak peberet den? soto ayam/daging? lontong? mee kari? fast foods? Oh hatiku gundah gulana memikirkan yang aku bakal meninggalkan makanan terchenta :( 

tapi, persetan dengan semua itu! sbb berat aku dah naik 6.5 kg :( slowly bt surely im turning to a big fat baloon.. AKA fat kid.. and FAT KID GOT NO LOVE :(

oh ya! lupa, aku dah hensem sikit :D sebab aku yang cakap aku hensem haha .. ( TAK PUAS HATI MARI KITA SETELKAN KAT MASJID)

"so, how's raya?" A
"hmm, boleeh la, maklum la dah besar macam ni susah sikit nak dapat duit raya" B

:( my glorious days of celebrating raya is GONE! gone like the smell of my farts.. oh baby baby no duit raya for you.. itulah.. padan muka siapa suruh hang membesar, kan dah tak dapat duit raya .. tapi takpalah.. aku redha dah pasrah.. I knew these days would come :( 
PS: raya isn't all about duit raya

okay dah la.. JANGAN PAKSA AKU TULIS BANYAK2 NANTI AKU AKAN MENGAMUK DAN CAMPAK SEBUAH KERETA KE ARAH YANG BENAR!  k bye yaaw!






3 comments: